24 Haziran 2010 Perşembe

October Swimmer tatilde: Gun 5

Marseille 23/06/10

Sabah uyandigimda, ki sadece 4 saat uyudum, kesinlikle aksamdan kalmaydim. Igrenc bir his gercekten sabah erkenden yolculuk yapacaksaniz kesinlikle gece sarhos olmayin

Yine de once tren istasyonuna sonra da oradan havaalanina gidebildim. Check in boarding derken koltuguma kurulup kestireyim derken kaptanin, kalkis saatimizi iki saat ileri attiklarina dair anonsuyla yikildim. Su haldeki bir insana yapilmayacak hareketti. saat 9 gibi havalanmasi gereken ucak 11'de ancak havalanabildi ve ben sehir merkezine varabildigimde saat 1 olmustu bile

Harita yok, turizm ofisi yok, ingilizce bilen kimse yok... Guzel iphone'um olmasa nice olurdu halim a dostlar... Google maps ile otelimi buldum.

4 yildan sonra ilk defa dorm tipi bir odada yatacaktim: Aklimda bir cok kotu dusunce vardi ama Hello Marseille adli ve eski bir fransiz apartman dairesinden cevirilen bu mutevazi oteli pek bir sevdim. Otelin sahibi Cedric mukemmel ingilizce konusuyordu, oldukca yardimseverdi de. Mobilyqlqrin hepsi Ikea'dan ozenerek secilmisti ve en onemlisi otel tertemizdi. Oda arkadaslarim olan zararsiz Amerikali genclerle de tanisinca pek endisem kalmadi

Biraz dinlenip dus aldiktan sonra otelden ciktim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder